Skip to content Skip to footer

Bij Amilda Wellness Boutique streven we ernaar om behandelingen van hoge kwaliteit en uitstekende klantenservice te bieden. Als u niet tevreden bent met uw ervaring, moedigen we u aan om ons dit te laten weten. Hieronder vindt u ons stapsgewijze klachtenproces.

Stap 1:
Bespreek uw bezorgdheid met ons

Als u ontevreden bent over de communicatie, kwaliteit of behandeling die u heeft ontvangen, vragen wij u vriendelijk om eerst met ons te praten.

  • Spreek rechtstreeks met uw therapeut of receptiepersoneel.
  • Neem contact met ons op via e-mail op info@amilda.nl of telefonisch op +3170 219 2266.
  • Wij doen ons best om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Stap 2:
Start het formele klachtenproces

Als we uw klacht niet kunnen oplossen, kunt u de officiële klachtenprocedure starten via Erisietsmisgegaan.nl.

Telefoon: +31 35 203 1585
Stap 3:
Onafhankelijke geschillenbeslechting

Als de bemiddeling niet tot een bevredigend resultaat leidt, kan uw klacht worden doorgestuurd naar een onafhankelijke geschilleninstantie.

Deze commissie zal:

  • Uw klacht onafhankelijk beoordelen.
  • Een eerlijke en objectieve oplossing bieden.
  • Een bindende beslissing bieden, in overeenstemming met de Nederlandse wet (Wkkgz).
Aanvullende informatie
  • Het indienen van een klacht is altijd kosteloos.
  • U kunt altijd contact opnemen met erisietsmisgegaan.nl voor meer informatie over de procedure.
info@erisietsmisgegaan.nl